Outsearching har jobbet med B2B og Linkedin siden 2011. Få kjenner Linkedin like godt som oss. Sjekk våre referanser og kontakt oss idag!
Kom gjerne innom for en god kopp kaffe og en hyggelig samtale!
Linkedin er et profesjonelt nettverk hvor fokuset utelukkende er jobb, karriere, arbeidsliv og firmaprofilering. En viktig portal for B2B annonsering, jobbsøkende og faglig kunnskap.
Det er 1 230 000 norske profiler på Linkedin. Innholdsmarkedsføring er tingen på Linkedin - som i det siste er blitt som en B2B versjon av Facebook
Outsearching leverer målrettede løsninger som fungerer. Se hva et lite utvalg av våre kunder har å si:
Outsearching har vært en god aktiv partner. I vårt første samarbeids år opplevde vi solid verdiskapning som et resultat av de gode tjenestene de leverte.
Outsearching håndterer all annonsering til nye nettsider for Mtapas. Ukentlige rapporter gir meg innsikt jeg ellers aldr har hatt. Resultatene taler for seg selv - enestående!
Outsearching økte antall leads fra sosiale medier - til under halve kost per lead. Ingen hos oss har sett maken. Og vi har holdt på noen år. To tomler opp!
Valget falt på Outsearching da Aarsby Bil AS skulle lage sin hjemmeside. De drifter også vår søkemotorannonsering. Det angrer vi ikke på!
Mesteparten av vår omsetning kommer fra søk. Selv med tøff konkurranse klarer vi å øke omsetningen måned etter måned. Uvurdelig bistand på SEO og annonsering.
Vi er storfornøyd med resultatene Outsearching leverer. Med flotte rapporter føler vi at vi endelig har oversikt over vår digitale markedsføring.
Outsearching re-structured our entire Adwords account in a matter of days, resulting in amazing cost-reductions - keeping the same amount of conversions. They even showed us how to manage Adwords by ourselves - now we are the pros!
Linkedin er uten tvil den beste sosiale plattformen for B2B markedsføring
Dessverre er annonsering på Linkedin ganske dyrt. Langt dyrere enn Facebook og andre sosiale plattformer.
Det positive er at man kan målrette annonseringen svært nøyaktig, samt at Linkedin har et par unike annonseformater som kan være svært effektive, som f.eks inMail annonser. Terskelen for å få gode resultater med Linkedin annonsering er høy - man skal ha god kunnskap om segmentering, målretting og optimalisering for å lykkes.
Linkedin profilen din må skille seg ut, og grabbe interessen til potensielle nye kunder i det aller første avsnittet. Altså i navnet og i overskriften. Videre må det være klart og enkelt å ta kontakt - så må dine USP'er fremheves i komprimert form. Dette krever en helt annen tilnærming enn noe annen sosial plattform. Det vil sannsynligvis være svært lønnsomt å få profesjonell hjelp til å utforme din Linkedin profil!
Outsearching har lang erfaring og gode resultater å vise til. Vi kan hjelpe til med å bygge en god profil, tilrettelegge for innholdsmarkedsføring - samt alle typer annonseformater på Linkedin.
Etter å ha jaktet konverteringer på nett i over 15 år vet vi hva som skal til. For å oppnå de gode resultatene er det flere elementer som må spille godt sammen: