Outsearching har jobbet med remarketing siden 2008. Få kan remarketing like godt som oss. Sjekk våre referanser og kontakt oss idag!
Kom gjerne innom for en god kopp kaffe og en hyggelig samtale!
Remarketing og retargeting er 2 svært kostnadseffektive markedsføringsteknikker for å øke konverteringer på eksisterende trafikkdata.
Begge begrepene brukes om hverandre, ofte feil, da retargeting er en teknikk innenfor remarketing. Begge teknikkene innebærer gjentakende annonsering mot samme person (eller IP-adresse).
Outsearching leverer målrettede løsninger som fungerer. Se hva et lite utvalg av våre kunder har å si:
Outsearching har vært en god aktiv partner. I vårt første samarbeids år opplevde vi solid verdiskapning som et resultat av de gode tjenestene de leverte.
Outsearching håndterer all annonsering til nye nettsider for Mtapas. Ukentlige rapporter gir meg innsikt jeg ellers aldr har hatt. Resultatene taler for seg selv - enestående!
Outsearching økte antall leads fra sosiale medier - til under halve kost per lead. Ingen hos oss har sett maken. Og vi har holdt på noen år. To tomler opp!
Valget falt på Outsearching da Aarsby Bil AS skulle lage sin hjemmeside. De drifter også vår søkemotorannonsering. Det angrer vi ikke på!
Mesteparten av vår omsetning kommer fra søk. Selv med tøff konkurranse klarer vi å øke omsetningen måned etter måned. Uvurdelig bistand på SEO og annonsering.
Vi er storfornøyd med resultatene Outsearching leverer. Med flotte rapporter føler vi at vi endelig har oversikt over vår digitale markedsføring.
Outsearching re-structured our entire Adwords account in a matter of days, resulting in amazing cost-reductions - keeping the same amount of conversions. They even showed us how to manage Adwords by ourselves - now we are the pros!
Remarketing er muligens markedsføringsteknikken med høyest ROAS av dem alle
Visste du at av alle besøkende til nettbutikken din, legger i snitt kun 30% varer i handlekurven - og kun 3% gjennomfører et kjøp? I gjennomsnitt konverterer kun 2% av besøkende til nettbutikker.
Nettbutikker som benytter seg av retargeting, epost, sosiale medier, kundeservice via online chat - og andre markedsføringsteknikker kan vise til en konverteringsrate på helt opptil 42% (!)
Hurtigruten utførte en interessant test på remarketing i 2011. De plukket ut 25 kunder som hadde lagt en bestilling i handlekurven uten å gjenomføre kjøpet siste 2 dager. 16 av 25 endte opp med å gjennomføre kjøpet, noe som genererte over en halv million i økt omsetning. Ikke dårlig for en innsats som tok mindre enn en halvtimes jobb, eller hva?
Kostnaden for å konvertere besøkende som ikke handler i en nettbutikk er drastisk mye rimeligere - enn å finne helt nye kunder
Remarketing har mange former. Markedsføringsteknikken kan benyttes både online og offline, i søk og sosiale medier. Retargeting er en måte å finne lignende brukere - ofte kalt lookalikes. Forutsetningen for all remarketing er at brukeren har akseptert å bli sporet og motta reklame (GDPR).
Outsearching kan hjelpe til med alle former for remarketing. Vi er spesialister på Google Ads, Facebook og Instagram. Vi kan også hjelpe til med å implementere epost-remarketing - eller andre offline remarketingteknikker som callsenter og billboards.
Etter å ha jaktet konverteringer på nett i over 15 år vet vi hva som skal til. For å oppnå de gode resultatene er det flere elementer som må spille godt sammen: